muzica

Am primit numai aprecieri referitoare la muzica ! multam ! nu o sa ma schimb . Desi sunt unii care ma confunda si vor alt gen de muzica ( precum in clubul sufragerie – stiti voi de cine vorbesc ) eu tot nu o sa ma schimb ! Aici la mine nu veti auzi Loredana , Voltaj , guta sau mai stiu si eu ce doar pentru faptul ca dau bine . Eu nu ma aseman cu „clubul- sufragerie”… nu ne confundati … eu sunt fratele mai mic a lui Fire , Club A , Expirat ( sau cel putin acolo vrem sa ajungem), iar profilul nostru este rock & blues. Din toamna or sa vina surprizele mari …..dar o sa avem tot timpul sa va povestesc despre ele . party all the time

7 răspunsuri to “muzica”

  1. Mai, cand e Ramo la „clape” – abia atunci devine incendiara atmosfera! Stie ea exact ce sa puna cu manutzele alea doua ale ei… Keep on living, Ramonel! ;)

  2. Cautand eu pe net unde se mai poate bea o bere si asculta muzica rock in Constanta am dat de voi. Din descriere suna perfect, acel loc pe care il astept eu de multi ani ca in Epxirat, Fire, Club A am tot fost dar vroiam ceva acasa, in Constanta. Vara mai e cum mai e ca e Vama aproape dar in rest e trist ca nu prea tolerez multe genuri de muzica intalnite prin cluburile de la noi.
    Eu din pacate nu sunt in tara ca altfel vizitam imediat clubul dar luna viitoare o sa fiu, asa ca o sa vad/aud minunea cu ochii/urechile mele. Intre-timp speram sa mai citesc ceva comentarii de la cei care frecventeaza locul dar vad ca a amutit lumea. Faceti si voi un efort si mai povestiti cum e pe acolo, pana la ce ora tine petrecerea, pe ce melodii dansati etc. Mi-ar prinde bine ca mi-am facut multe sperante cu locul asta.

  3. The Killers are the best! :)

  4. […] Octavian… where are youuuuu… “niste tzarani” ma invadeaza. n-am nevoie de p. mici si […]

  5. clubul sufragerie a.k.a Friends & co? urat.

    • articolul a fost scris in feb 2008 !!! ne refeream la cu totul altceva ! Cluburile pe care le-ai amintit sunt foarte ok si speram ca pe viitor chiar sa colaboram !

  6. @eu, ntz.

Lasă un răspuns

