Am REdeschis!

pulse

Avem o noua locatie: bd. Ferdinand nr. 38. (chiar langa barul Champs, in fostul club de salsa).

Music on!

P.S. „Ne vedem joi, am strigat dupa ea”. La teatru. In fiecare joi avem teatru: live, cu scena, cu actori… tres chic. Va asteptam. Mai multe detalii pe parcurs.

15 răspunsuri to “Am REdeschis!”

  1. De cand o sa inceapa piesele de teatru?

  2. Pe domnul DJ de sambata seara (21.11).
    Va rugam sa nu-l mai deranjati, poate mai are si alte treaburi.

  3. astept si eu alaturi de pax un raspuns:)

  4. Am sperat ca joia asta ( nr. 26.11 ) , dar din cate am inteles de la actori, au avut mici probleme . Asa ca prima piesa de teatru se lasa asteptata . Speram ca joia viitoare 3.12 sau maxim 10.12 sa avem premiera – depinde de actori . Oricum , cand ei vor fi gata vom urla .

  5. azi e 10.12, no urlete.

  6. club puLse Says:

    Gata avem datele pieselor de teatru :

    17 decembrie : CAMERISTELE de Jean Genet

    24 decembrie : CU USILE INCHISE de Jean Paul Sartre

  7. biletu’ biletu’ cat e biletu’?

  8. si, ce trupa interpreteaza cele 2 piese? In genera se precizeaza si treaba asta :)

  9. Care e programul de functionare?Ca eu de cate ori am ajuns era inchis :(

  10. precizez ca baietii astia trebuie sa canta in Constanta!

  11. VINERI 18 DECEMBRIE . CONCERT KUMM . Pretul biletului 15 pana in ziua concertului si 20 vineri – in ziua concertului .

  12. In legatura cu acele piese de teatru si concertul Kumm, daca va ganditi sa faceti cate un afis il astept pe adresa de mail trecuta la acest post pentru a publica evenimentul si pe CTLife.ro.

  13. super revelion frate mai ales dj-ul shi patronu ala mai simpatik :)

  14. pe site`ul e.m.i.l. este anuntzat un concert pe 26 februarie in pulse…?! :D
    is this true…?

  15. mi`ar placea shi un concert ocs…nu i`am mai vazut p baietzi d asta vara in vama,ar fii mishto nuh?!

Lasă un răspuns

