Concert LUNA AMARA – 26 martie 2010

Odata cu primele semne de primavara, la malul marii, una dintre cele mai indragite trupe actuale de rock din tara, Luna Amara, este asteptata sa sustina un show, pe data de 26 martie, in clubul constantean Pulse. Concertul este inscris in cadrul unui turneu national pe care rebela formatie clujeana il realizeaza in perioada aprilie – mai. Recent, aceasta s-a intors din Ungaria, unde a cantat alaturi de trupa Real Lies, ulterior, rockerii maghiari fiind invitati sa concerteze, in Romania, in aceeasi colaborare.

Pentru ca mesajul ardelenilor este o adevarata evadare din cotidianul cenusiu pentru toti acei ce se simt umiliti, tradati si redusi la tacere de statul post-decembrist, Luna Amara mentioneaza, pe site-ul propriu:

Noi nu ne-am propus o cruciada sau vreo campanie. Ne-am propus o calatorie spre sufletele noastre, in primul rand, pe care ni le-am dorit libere de disperarea si frustrarile in care te arunca viata in aceasta tara, libere de forta compromisului sau de mana lunga a minciunii si coruptiei institutionalizate. La finalul acestei calatorii – care nu s-a incheiat pentru niciunul dintre noi – sta luciditatea pura cu care poti privi sincer si detasat ceea ce se intampla in jur. Problema e ca atunci cand te apropii de aceasta luciditate se instaleaza o mare tristete si o mare singuratate. Pentru ca am realizat cat de putini sunt cei care cauta echilibrul, luciditatea si lumina. inainte de 1989, statul taia lumina si cartierele ramaneau cufundate in bezna; acum, bezna s-a mutat in interiorul fiintei. Uneori, statul e cel care o ajuta sa se instaleze, dar de cele mai multe ori, chiar omul este cel care ii da drumul in minte si suflet”.

articol prealuat din Telegraf Online Constanta

later edit: poze de la concert by Alien

11 răspunsuri to “Concert LUNA AMARA – 26 martie 2010”

  1. fain, shi ceva concert OCS pe 16 aprilie, shtiu bine…?! :)

  2. la ce ora???? si cat e intrarea???

  3. VirtuaLady Says:

    si pretul?

  4. V-am trimis pozele de la concert, le-ati primit?

  5. clubpulse Says:

    Primit, pus cateva chiar in post. Multumim mult, si te mai asteptam cu poz(n)e. Ai ceva mana, mai greu cu focusul, dar in conditiile date… :)

  6. alien mai ai niste poze de la concert ? si daca da… pe unde le gasesc si eu sa le vad ?

  7. Am si eu o gramada de poze facute la Luna Amara si unele sunt chiar reusite, daca vreti …imi spuneti cum sa le trimit! Hugs

  8. Am eu o gramada de poze de la Luna Amara.. vorbisem sa vin a doua zi sa las pozele la bar dar mahmureala a durat 2 zile iar apoi am uitat…

    Am sa fac o arhiva cu pozele de la Luna Amara si OCS si o sa trec pe la bar.. daca-mi aduce aminte lemon tree…

  9. Catalin Says:

    vreau eu poze… punk_arse14@yahoo.com

Lasă un răspuns

