Concert OCS – Vineri 16 aprilie 2010

Mereu mi-am zis ca nu ma pricep la scris. Asa ca pana o sa am inspiratie o sa va spun direct: concert OCS – Omul Cu Sobolani, vineri 16 aprilie in Club Pulse. Pret bilet 20 RON. Concertul o sa inceapa pe la 21:30.

5 răspunsuri to “Concert OCS – Vineri 16 aprilie 2010”

  1. 9.30 AM sau PM?

  2. […] constanteni!! Vineri 16 aprilie, formatia vocal instrumentala Omul cu Sobolani, va sustine un concert in club Pulse, Constanta. Pret unui bilet este de 20 RON, iar concertul va incepe de la orele 21:30. Punkeri, […]

  3. o individa Says:

    La cat mai multe concerte de genu’ :D

  4. Sorin Says:

    Prin mai am auzit ca vine si alde Oliver.

  5. Sorin Says:

    Pe 21 mai asa…

Lasă un răspuns

